250 g
Zrnková
Sáček
Hodně ji pijeme, ale taky o ní hodně víme
Objednávky do 13:30 posíláme ten samý den
A fakt nám chutná, co vám?
Nebo nám aspoň píšete krásné recenze
14 let na trhu a ještě nekončíme
Když se káva zbaví kofeinu, nemusí automaticky přijít o svoji chuť. Stačí k celému procesu dekofeinizace pomocí DCM přistupovat s respektem. Ten se navíc pojí se zkušenostmi rodinné farmy Fazenda São José, která jich během 65leté existence nasbírala víc než dost. Pořád se ale posouvá a hledá nové cesty. Zakládá si totiž na co nejvyšší kvalitě a udržitelnosti.
Právě proto jsou zrnka zpracovaná naturální metodou, při které se používá minimum pitné vody. Díky ní se v kávě rozvíjí sladké a ovocné tóny.
Z šálku ucítíte aroma lískových ořechů v čokoládě a sladkého francouzského pečiva. V chuti pak hledejte tóny medového melounu, které doplňuje sladkost kakaového nápoje s výraznější hořkostí. Celkově je tělo kávy lahodně krémové.
Jemné, vyvážené a bez zbytečné kyselosti. Zrnka pražíme tak, aby vynikl jejich přirozený charakter i aroma. Tóny ucítíte jen v náznacích. Tak, aby výsledný chuťový profil byl stále lehký. To ale neznamená, že mezi jednotlivými kávami nepoznáte rozdíl. U některých si užijete třeba sladkou chuť čokolády, u jiných zase příjemnou hořkost oříšků.
Hmotnost | 250 g |
Forma | Zrnková |
Kusy | 1 ks |
Balení | Sáček |
Řada | Essentials |
Acidita | 3/10 |
Hořkost | 6/10 |
Sladkost | 5/10 |
Stupeň pražení | 2/8 |
Země původu | Brazílie |
Druh | 100% arabika |
Vlastnosti | Bez kofeinu |
Tělo | 6/10 |
Výrobce | Aromaniac |
… protože jednou si najde každého. Vážně. Jen se musí vědět jak na ní. Zrnka u nás pražíme každý den po malých dávkách. To aby byla stále čerstvá. K vám se tak nedostanou žádná, která by byla starší než pár dnů. Nechceme vám totiž nabízet nic, co sami nepijeme. Proto si pečlivě vybíráme, co nám projde pražičkou a co se vám pak objeví doma v šálku.
Od roku 2007, kdy jsme s kávou začali, jsme (si) toho vypili až až. A právě otevření vlastní pražírny bylo to, co nám postupně začalo dávat větší a větší smysl. Skutečně totiž věříme, že chuti a vůni kávy může propadnout kdokoliv. A o to se teď staráme. Staráme se o to, aby si káva každého našla.